prikaz prve stranice dokumenta Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja

Čmrlec, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za kvantitativne metode

Citirajte ovaj rad

Čmrlec, L. (2017). Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652

Čmrlec, Lucija. "Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652

Čmrlec, Lucija. "Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652

Čmrlec, L. (2017). 'Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652

Čmrlec L. Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652

L. Čmrlec, "Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.