Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za kvantitativne metode
Citirajte ovaj rad
Čmrlec, L. (2017). Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652
Čmrlec, Lucija. "Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652
Čmrlec, Lucija. "Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652
Čmrlec, L. (2017). 'Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652
Čmrlec L. Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 25.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652
L. Čmrlec, "Poboljšanje kvalitete usluge korištenjem modela repova čekanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:725652