Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Cesarec, A. (2017). Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698
Cesarec, Andreja. "Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698
Cesarec, Andreja. "Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698
Cesarec, A. (2017). 'Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698
Cesarec A. Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698
A. Cesarec, "Utjecaj online oglašavanja na kupovno ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:420698