Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Pejnović, L. (2017). Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995
Pejnović, Lucija. "Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995
Pejnović, Lucija. "Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995
Pejnović, L. (2017). 'Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995
Pejnović L. Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995
L. Pejnović, "Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995