diplomski rad
Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj

Lucija Pejnović (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Pejnović, L. (2017). Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995

Pejnović, Lucija. "Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995

Pejnović, Lucija. "Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995

Pejnović, L. (2017). 'Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995

Pejnović L. Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995

L. Pejnović, "Primjena udruženog marketinga kao strategije internet marketinga u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:965995