Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Daria, P. (2018). Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“ (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559
Daria, Premuš. "Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559
Daria, Premuš. "Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559
Daria, P. (2018). 'Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559
Daria P. Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“ [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559
P. Daria, "Važnost e-trgovine sa gledišta generacije „Y“", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:410559