diplomski rad
Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga

Doris, Cvetković
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Doris, C. (2018). Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Doris, Cvetković. "Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Doris, Cvetković. "Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Doris, C. (2018). 'Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Doris C. Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 20.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

C. Doris, "Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.