diplomski rad
Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga

Cvetković Doris (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Doris, C. (2018). Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Doris, Cvetković. "Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Doris, Cvetković. "Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Doris, C. (2018). 'Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

Doris C. Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300

C. Doris, "Oglašavanje kao element promotivnog spleta internetskog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696300