prikaz prve stranice dokumenta Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji

Odeljan, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Odeljan, P. (2018). Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:239054

Odeljan, Petra. "Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:239054

Odeljan, Petra. "Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:239054

Odeljan, P. (2018). 'Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:239054

Odeljan P. Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 16.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:239054

P. Odeljan, "Izazovi u internetskoj marketinškoj komunikaciji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:239054

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.