Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju

Ana-Marija Prpić (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad

Prpić, A. M. (2017). Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750

Prpić, Ana Marija. "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750

Prpić, Ana Marija. "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750

Prpić, A. M. (2017). 'Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750

Prpić AM. Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750

A. M. Prpić, "Uloga emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:563750