Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Raguž, K. (2017). Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020
Raguž, Katarina. "Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020
Raguž, Katarina. "Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020
Raguž, K. (2017). 'Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020
Raguž K. Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020
K. Raguž, "Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020