završni rad
Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti

Katarina Raguž (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad

Raguž, K. (2017). Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020

Raguž, Katarina. "Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020

Raguž, Katarina. "Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020

Raguž, K. (2017). 'Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020

Raguž K. Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020

K. Raguž, "Utjecaj medija na formiranje stavova javnosti", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:780020