završni rad
Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke

Katarina Ramljak (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Ramljak, K. (2017). Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Ramljak, Katarina. "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Ramljak, Katarina. "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Ramljak, K. (2017). 'Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Ramljak K. Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

K. Ramljak, "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678