prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke

Ramljak, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Ramljak, K. (2017). Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Ramljak, Katarina. "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Ramljak, Katarina. "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Ramljak, K. (2017). 'Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 02.12.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Ramljak K. Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 02.12.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

K. Ramljak, "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.