Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Ramljak, K. (2017). Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678
Ramljak, Katarina. "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678
Ramljak, Katarina. "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678
Ramljak, K. (2017). 'Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 13.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678
Ramljak K. Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 13.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678
K. Ramljak, "Utjecaj virusnog marketinga na vrijednost marke", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:243678