završni rad
Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama

Dario Čaćko (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Čaćko, D. (2017). Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283

Čaćko, Dario. "Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283

Čaćko, Dario. "Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283

Čaćko, D. (2017). 'Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283

Čaćko D. Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283

D. Čaćko, "Korištenje poznatih osoba u promotivnim kampanjama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:319283