Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Vardić, I. (2017). Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453
Vardić, Ivan. "Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453
Vardić, Ivan. "Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453
Vardić, I. (2017). 'Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 18.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453
Vardić I. Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 18.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453
I. Vardić, "Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453