Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda

Ivan Vardić (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Vardić, I. (2017). Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453

Vardić, Ivan. "Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453

Vardić, Ivan. "Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453

Vardić, I. (2017). 'Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453

Vardić I. Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453

I. Vardić, "Uloga marketinga prilikom razvoja novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:046453