završni rad
Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika

Ivana Pelivan (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Pelivan, I. (2017). Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Pelivan, Ivana. "Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Pelivan, Ivana. "Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Pelivan, I. (2017). 'Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

Pelivan I. Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966

I. Pelivan, "Povezanost između zadovoljstva klijenata i zadovoljstva zaposlenika", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:696966