Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Tomašek, L. (2017). Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677
Tomašek, Lucija. "Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677
Tomašek, Lucija. "Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677
Tomašek, L. (2017). 'Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677
Tomašek L. Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677
L. Tomašek, "Ponašanje potrošača prilikom donošenja odluke o kupnji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:111677