završni rad
Virtualna i proširena stvarnost u marketingu

Ante Šarić (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Šarić, A. (2017). Virtualna i proširena stvarnost u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Šarić, Ante. "Virtualna i proširena stvarnost u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Šarić, Ante. "Virtualna i proširena stvarnost u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Šarić, A. (2017). 'Virtualna i proširena stvarnost u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

Šarić A. Virtualna i proširena stvarnost u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894

A. Šarić, "Virtualna i proširena stvarnost u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:693894