Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za informatičke tehnologije i računarstvo
Citirajte ovaj rad
Knezić, M. (2018). Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795
Knezić, Matea. "Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795
Knezić, Matea. "Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795
Knezić, M. (2018). 'Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795
Knezić M. Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795
M. Knezić, "Digitalni trendovi koji utječu na poslovno komuniciranje", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:748795