završni rad
Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj

Marko Peranović (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Peranović, M. (2017). Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735

Peranović, Marko. "Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735

Peranović, Marko. "Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735

Peranović, M. (2017). 'Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735

Peranović M. Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735

M. Peranović, "Utjecaj medija na poduzetničku kulturu u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:979735