Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad
Prelec, B. (2017). Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487
Prelec, Bruno. "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487
Prelec, Bruno. "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487
Prelec, B. (2017). 'Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 16.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487
Prelec B. Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 16.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487
B. Prelec, "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487