završni rad
Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača

Bruno Prelec (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad...

Prelec, B. (2017). Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prelec, Bruno. "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prelec, Bruno. "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prelec, B. (2017). 'Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

Prelec B. Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2017 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487

B. Prelec, "Prodajna komunikacija u kontekstu psihologije potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:830487