prikaz prve stranice dokumenta Marketinško upravljanje bazama podataka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinško upravljanje bazama podataka

Pikl, Lorena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Pikl, L. (2018). Marketinško upravljanje bazama podataka (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:086688

Pikl, Lorena. "Marketinško upravljanje bazama podataka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:086688

Pikl, Lorena. "Marketinško upravljanje bazama podataka." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:086688

Pikl, L. (2018). 'Marketinško upravljanje bazama podataka', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:086688

Pikl L. Marketinško upravljanje bazama podataka [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:086688

L. Pikl, "Marketinško upravljanje bazama podataka", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:086688

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.