završni rad
Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama

Martina Kovačić (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju
Citirajte ovaj rad

Kovačić, M. (2018). Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711

Kovačić, Martina. "Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711

Kovačić, Martina. "Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711

Kovačić, M. (2018). 'Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 17.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711

Kovačić M. Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2018 [pristupljeno 17.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711

M. Kovačić, "Poslovna komunikacija, socijalna percepcija i stavovi o sportskim kladionicama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:992711