Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Etičnost u izravnom marketingu

Andreja Sudec (2012)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad

Sudec, A. (2012). Etičnost u izravnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Sudec, Andreja. "Etičnost u izravnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Sudec, Andreja. "Etičnost u izravnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Sudec, A. (2012). 'Etičnost u izravnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

Sudec A. Etičnost u izravnom marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2012 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293

A. Sudec, "Etičnost u izravnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:203293