Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Tomičić, D. (2019). Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080
Tomičić, Doris. "Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080
Tomičić, Doris. "Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080
Tomičić, D. (2019). 'Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 13.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080
Tomičić D. Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 13.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080
D. Tomičić, "Etičnost oglašavanja u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:796080