Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Bilokapić, S. (2019). Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:326634
Bilokapić, Stipe. "Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:326634
Bilokapić, Stipe. "Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:326634
Bilokapić, S. (2019). 'Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:326634
Bilokapić S. Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2019 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:326634
S. Bilokapić, "Upravljanje marketinškom komunikacijom putem virtualnih zajednica", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:326634