Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Čeh, L. (2020). Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:017386
Čeh, Lucija. "Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:017386
Čeh, Lucija. "Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:017386
Čeh, L. (2020). 'Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:017386
Čeh L. Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:017386
L. Čeh, "Utjecaj referentne grupe na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:017386