završni rad
Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača

Kanižaj, Paula
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Kanižaj, P. (2020). Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237129

Kanižaj, Paula. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237129

Kanižaj, Paula. "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237129

Kanižaj, P. (2020). 'Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237129

Kanižaj P. Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237129

P. Kanižaj, "Utjecaj unapređenja prodaje na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:237129

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.