završni rad
Uloga društvenih mreža u marketingu

Damiš, Ivona
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Damiš, I. (2020). Uloga društvenih mreža u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674

Damiš, Ivona. "Uloga društvenih mreža u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674

Damiš, Ivona. "Uloga društvenih mreža u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674

Damiš, I. (2020). 'Uloga društvenih mreža u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674

Damiš I. Uloga društvenih mreža u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 20.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674

I. Damiš, "Uloga društvenih mreža u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:060674

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.