završni rad
Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju

Ačkar, Andrea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Ačkar, A. (2020). Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391

Ačkar, Andrea. "Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391

Ačkar, Andrea. "Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391

Ačkar, A. (2020). 'Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 15.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391

Ačkar A. Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 15.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391

A. Ačkar, "Psihološki utjecaj boja i dizajna proizvoda na kupnju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:333391

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.