završni rad
Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda

Grošić, Filip
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju

Citirajte ovaj rad

Grošić, F. (2020). Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856

Grošić, Filip. "Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856

Grošić, Filip. "Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856

Grošić, F. (2020). 'Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 13.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856

Grošić F. Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 13.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856

F. Grošić, "Tehnike osobne prodaje i motivacija kupaca za kupnju proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:047856

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.