Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Alilović, D. (2020). Digitalna transformacija procesa marketinga (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:911656
Alilović, Daria. "Digitalna transformacija procesa marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:911656
Alilović, Daria. "Digitalna transformacija procesa marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:911656
Alilović, D. (2020). 'Digitalna transformacija procesa marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:911656
Alilović D. Digitalna transformacija procesa marketinga [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:911656
D. Alilović, "Digitalna transformacija procesa marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:911656