diplomski rad
Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta

Tomislav Princ (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad...

Princ, T. (2016). Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Princ, Tomislav. "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Princ, Tomislav. "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Princ, T. (2016). 'Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 19.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

Princ T. Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2016 [pristupljeno 19.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551

T. Princ, "Utjecaj stavova i preferencija generacije y na učestalost i namjeru kupovine putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:931551