Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Antolović, A. (2020). Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078
Antolović, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078
Antolović, Ana. "Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078
Antolović, A. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078
Antolović A. Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078
A. Antolović, "Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:889078