Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Perak, A. (2020). Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209
Perak, Ana. "Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209
Perak, Ana. "Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209
Perak, A. (2020). 'Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 05.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209
Perak A. Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 05.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209
A. Perak, "Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209