diplomski rad
Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta

Perak, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Perak, A. (2020). Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209

Perak, Ana. "Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209

Perak, Ana. "Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209

Perak, A. (2020). 'Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209

Perak A. Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209

A. Perak, "Uloga marketinga sadržaja u kreiranju marke gadgeta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:548209

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.