Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Mišetić, A. (2020). Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569
Mišetić, Ante. "Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569
Mišetić, Ante. "Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569
Mišetić, A. (2020). 'Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569
Mišetić A. Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569
A. Mišetić, "Prihvaćenost Facebook oglašavanja od strane generacije Z", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:987569