Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Medved, M. (2021). Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:584222
Medved, Marina. "Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:584222
Medved, Marina. "Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:584222
Medved, M. (2021). 'Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:584222
Medved M. Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:584222
M. Medved, "Utjecaj pandemije korona virusa na kupovne navike potrošača u online okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:584222