Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Vuk, M. (2021). Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:995251
Vuk, Martina. "Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:995251
Vuk, Martina. "Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:995251
Vuk, M. (2021). 'Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:995251
Vuk M. Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:995251
M. Vuk, "Utjecaj chatbotova u prodajnoj komunikaciji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:995251