Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Obradović, A. (2021). Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:960297
Obradović, Ana. "Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:960297
Obradović, Ana. "Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:960297
Obradović, A. (2021). 'Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:960297
Obradović A. Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:960297
A. Obradović, "Marketinške aktivnosti u procesu kreiranja novog proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:960297