Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Čelig, A. (2021). Važnost analitike u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600
Čelig, Andrijana. "Važnost analitike u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600
Čelig, Andrijana. "Važnost analitike u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600
Čelig, A. (2021). 'Važnost analitike u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600
Čelig A. Važnost analitike u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600
A. Čelig, "Važnost analitike u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:595600