Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Šarčević, L. (2021). Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:711005
Šarčević, Lidija. "Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:711005
Šarčević, Lidija. "Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:711005
Šarčević, L. (2021). 'Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:711005
Šarčević L. Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:711005
L. Šarčević, "Multimedijski sadržaj u digitalnom marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:711005