Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Miroić, L. (2021). Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:746510
Miroić, Lucija. "Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:746510
Miroić, Lucija. "Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:746510
Miroić, L. (2021). 'Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:746510
Miroić L. Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2021 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:746510
L. Miroić, "Stvaranje zadovoljstva i lojalnosti prema privatnim markama iz perspektive krajnjih potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:746510