Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Mikulaš, P. (2022). Uloga oglašavanja u kupnji (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855
Mikulaš, Patricija. "Uloga oglašavanja u kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855
Mikulaš, Patricija. "Uloga oglašavanja u kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855
Mikulaš, P. (2022). 'Uloga oglašavanja u kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855
Mikulaš P. Uloga oglašavanja u kupnji [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855
P. Mikulaš, "Uloga oglašavanja u kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:285855