Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Pongračić, A. (2022). Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z (Diplomski rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834
Pongračić, Anja. "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834
Pongračić, Anja. "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834
Pongračić, A. (2022). 'Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834
Pongračić A. Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z [Diplomski rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834
A. Pongračić, "Utjecaj društvenih mreža na potrošačke navike generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:080834