završni rad
Marketing turističkih destinacija

Stojko, Barbara
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Stojko, B. (2022). Marketing turističkih destinacija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:390708

Stojko, Barbara. "Marketing turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:390708

Stojko, Barbara. "Marketing turističkih destinacija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:390708

Stojko, B. (2022). 'Marketing turističkih destinacija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:390708

Stojko B. Marketing turističkih destinacija [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 25.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:390708

B. Stojko, "Marketing turističkih destinacija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:390708

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.