završni rad
Uloga i značaj poslovnog komuniciranja s klijentima

Kovačec, Anamarija
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za organizaciju

Citirajte ovaj rad

Kovačec, A. (2022). Uloga i značaj poslovnog komuniciranja s klijentima (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:491728

Kovačec, Anamarija. "Uloga i značaj poslovnog komuniciranja s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:491728

Kovačec, Anamarija. "Uloga i značaj poslovnog komuniciranja s klijentima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:491728

Kovačec, A. (2022). 'Uloga i značaj poslovnog komuniciranja s klijentima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:491728

Kovačec A. Uloga i značaj poslovnog komuniciranja s klijentima [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:491728

A. Kovačec, "Uloga i značaj poslovnog komuniciranja s klijentima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:491728

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.