Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Kulier, L. (2022). Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307
Kulier, Luka. "Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307
Kulier, Luka. "Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307
Kulier, L. (2022). 'Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307
Kulier L. Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307
L. Kulier, "Utjecaj udruženog marketinga na ponašanje potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:914307