završni rad
Upravljanje znanjem u marketingu

Bruno, Čolan
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Bruno, Č. (2022). Upravljanje znanjem u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306

Bruno, Čolan. "Upravljanje znanjem u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306

Bruno, Čolan. "Upravljanje znanjem u marketingu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306

Bruno, Č. (2022). 'Upravljanje znanjem u marketingu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 25.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306

Bruno Č. Upravljanje znanjem u marketingu [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 25.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306

Č. Bruno, "Upravljanje znanjem u marketingu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:221306

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.