Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Mujanović, D. (2022). Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:968451
Mujanović, Dominik. "Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:968451
Mujanović, Dominik. "Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:968451
Mujanović, D. (2022). 'Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:968451
Mujanović D. Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2022 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:968451
D. Mujanović, "Primjena bihevioralnog marketinga na internetu korištenjem biometrije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:968451