završni rad
Modeliranje, teksturiranje i animiranje lika videoigre u programskom alatu Blender

Šiško, Tin
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za teorijske i primijenjene osnove informacijskih znanosti

Citirajte ovaj rad

Šiško, T. (2023). Modeliranje, teksturiranje i animiranje lika videoigre u programskom alatu Blender (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112834

Šiško, Tin. "Modeliranje, teksturiranje i animiranje lika videoigre u programskom alatu Blender." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112834

Šiško, Tin. "Modeliranje, teksturiranje i animiranje lika videoigre u programskom alatu Blender." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112834

Šiško, T. (2023). 'Modeliranje, teksturiranje i animiranje lika videoigre u programskom alatu Blender', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112834

Šiško T. Modeliranje, teksturiranje i animiranje lika videoigre u programskom alatu Blender [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112834

T. Šiško, "Modeliranje, teksturiranje i animiranje lika videoigre u programskom alatu Blender", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:112834

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.