Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za razvoj informacijskih sustava
Citirajte ovaj rad
Maruševec, I. (2023). Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408
Maruševec, Ivana. "Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408
Maruševec, Ivana. "Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408
Maruševec, I. (2023). 'Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408
Maruševec I. Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408
I. Maruševec, "Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408