završni rad
Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom

Maruševec, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za razvoj informacijskih sustava

Citirajte ovaj rad

Maruševec, I. (2023). Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408

Maruševec, Ivana. "Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408

Maruševec, Ivana. "Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408

Maruševec, I. (2023). 'Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 27.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408

Maruševec I. Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 27.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408

I. Maruševec, "Promatranje tržišta marketinškim informacijskim sustavom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:730408

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.