Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Dunaj, A. (2023). Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774798
Dunaj, Andreja. "Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774798
Dunaj, Andreja. "Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774798
Dunaj, A. (2023). 'Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774798
Dunaj A. Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774798
A. Dunaj, "Utjecaj sportskog marketinga na stavove pratitelja na društvenim mrežama GNK Dinamo Zagreb", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:774798