Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Blagus, P. (2023). Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226
Blagus, Paula. "Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226
Blagus, Paula. "Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226
Blagus, P. (2023). 'Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226
Blagus P. Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226
P. Blagus, "Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226