završni rad
Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke

Blagus, Paula
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet organizacije i informatike
Katedra za gospodarstvo

Citirajte ovaj rad

Blagus, P. (2023). Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226

Blagus, Paula. "Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226

Blagus, Paula. "Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226

Blagus, P. (2023). 'Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226

Blagus P. Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226

P. Blagus, "Percepcija pratitelja o utjecaj influencera na vrijednost sportske marke", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:638226

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.