Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike Katedra za gospodarstvo
Citirajte ovaj rad
Predovan, L. (2023). Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača (Završni rad). Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:307867
Predovan, Lara. "Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:307867
Predovan, Lara. "Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:307867
Predovan, L. (2023). 'Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:307867
Predovan L. Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača [Završni rad]. Varaždin: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike; 2023 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:307867
L. Predovan, "Prihvaćanje e-maila kao alata izravnog marketinga od strane potrošača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:211:307867